Sidor

onsdag 29 december 2010

HEMMA

hej :)
Hemma från mormor nu, har varit där hela dagen, typ. Eller nä, kom dit vid tio, och sen åkte vi väl hem vid tolv. Sen gick vi inne i stan en stund och sen tog vi bussen hem igen, och det tog en timme ungefär ;/
 Tog inte med mig datorn, för jag kände att jag inte orkade bära runt på den hela tiden, hihih ♥ Men jag köpte iallafall ett simsspel, någon annan "sort". Har aldrig sett det förut, hoppas det är kul. Och det kostade bara 20 kr, ääälskar rean. 
  
Pappa har kommit hem från sjukhuset nu också, han har bandage :DD Eller nä, bandage är det kanske inte men det är någon sån konstig sele han har armen i och det ser skitkul ut :pp

Nu ska jag kolla lite bloggar, och vänta på att mamma kan fixa klart antivirus skyddet på den andra datan så jag kan spela sims. :D

Skriver väl mer sen, ppppusss! 





2 kommentarer:

  1. sv: hehe tyckte det var Jack Russel :D. Hur gammal är den?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    vill du vara med och tävla om "veckans blogg"?
    Besök gärna bloggen för mer info.
    Vinnaren bli länkad i en vecka.
    Lycka till!

    HÄR: http://thewaytolove.blogg.se/category/veckans-blogg.html

    SvaraRadera