Sidor

tisdag 28 december 2010

HEJ!

Har inte gjort något speciellt idag, men det är ju lov eller hur? :D
Kollade på film innan, last song, och har sett den fyra/fem gånger nu och jag tröttnar aldrig :3 eeeelskar den. 

Imorrn ska vi in till mormor, för mamma ska hjälpa henne med något. Tänkte att jag lika bra kan hänga med, eftersom jag ändå inte har något bättre för mig. Men jag tar med mig datan, eftersom den enda underhållning i hennes lilla lägenhet är ettan, tvåan, trean och fyran (och alla  andra "baskanaler") på tv. Vet inte när vi åker, men det blir väl vid tio kanske, så kanske hinner jag blogga lite innan :p

Jaja, dethär blev ett gaaanska ointressant inlägg, så förlåt till alla som läste det och blev uttråkade :)
kramiiis.

älskling ♡

2 kommentarer:

  1. Hejsan ett litet tips ifrån mig o min blogg! Kika gärna in hos mig om du gillar musiktips,modetips,hårtips,sminktips, du får veta hur det är att vara tillsammans med den kända rapparen elov från elov o beny, mm kika in hos mig :)

    PS: Om du ej gillar reklam får jag ursäkta!

    SvaraRadera
  2. aw söt hund hehe. Vad är det för ras? :)

    SvaraRadera