Sidor

måndag 5 juli 2010

gomorroooooon' (H)

nja, inte god för mej direkt, snarare dryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg.
vaknade klockan tre inatt, av att det va jätte ljust (även om jag hade rullgardinen nere) i mitt rum och fåglarna kvittrade där ute -.-
jag ba, "vafan, KLOCKAN TRE ?!" ;oooo

jaja, och sen kunde jag nt somna om, gick efter nån timme in och la mej i vardagsrummet, soffan är mkkkkkkkkkkt skönare än min säng (YYY)
men kunde nt somna där heller, och typ klockan sju kom mamma upp, och efter en stund pappa också, så då åt jag frukost med dom, och sen stack mamma till jobbet.
och sen råkade jag väcka anton, han blev sur på mej .. (a)
sen körde pappa också till jobbet, och nu sitter jag här, lyssnar på musik,

mockingbird - eminem (Y)

ja, idag blir det ju stan med tessan, LÄÄÄÄÄNGTAR ! :D
och klockan tolv kmr sandra, min nästkusin, hit och ska gå ut med basse med mej. -.-

wellweeeeeeeeeeeeeeell, puss. ;*

1 kommentar: