Sidor

söndag 4 juli 2010

DRA ÖVEEEEEEER. (i)

hhhhhhhhhhhhhhej. :*
på deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. (a)


[mitt 70:onde inlägg !]
gryyyyyyyymt. (h) (a)

jaja, idag har jag bara chillat, jag och anton cyklade ner på mammas jobb och åt lunch, sen när mamma slutade cyklade vi hem tsm, och när vi kom hem badade vi i poolen (Y) (hh'
ja, och idag kommer min nästkusin hit från uppsala,
och ska stanna här till torsdag...
gillas inte !

men imorrn blir det shopping i stan med thereseälsklingh ! (LLLLLL)
ska köpa skorna på hm ! :D (YYY)
hade inga pengar själv, men fick låna en hundriiing av anton :) (yyyyyyyyyyyyyy'
gilla x 10000000000000000



jag har tråkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
och jag gillar gör såååååååååååååååååååååååååååååååhär. :'D

[VIT TEXT]

jaja, pppppppppppppppppppppppppppppuss. :'*


EMMA GOT NO LIFE. (N) (L)



1 kommentar: