Sidor

tisdag 4 januari 2011

FÖRLÅT!

hejhej och förlåt, jätte mycket förlåt för den dåliga uppdateringen idag. vaknade vid tio, gick upp och fixade mig och satt vid datan lite, sen åkte jag & min familj in till lund och handlade. Skulle egentligen bara handla mat på coop, men det slutade med att vi gick i lite andra affärer också. Fast jag fick bara med mig ett par örhängen, 60 st hårtoffsar + lite julklappar till mina vänner (hihi, liiite sent, jag vet..) hem :p

Sen kom vi hem och jag åt lite, och resten av dagen har jag väl bara varit hemma. Har planerat med Julia hela kvällen för torsdag, kommer bli bäääst! Skriver om det imorrn eller nåt, för jag har inte riktigt tid nu, k? 
Ska sticka till eslöv om 40 minuter, så jag måste byta om nu, och sen ska jag fixa lite fler inlägg (om jag hinner).
puss så länge! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar