Sidor

söndag 26 december 2010

RUBRIK ,,

hei :p
tyvärr funkar inte mitt internet som jag vill, så jag lyckas inte ladda upp bilderna på mina julklappar. men jag loooovar att jag ska fixa det till imorrn :) (aa) 
fast det kanske inte är så intressant, eller? ♥

har iallafall kollat på minuten nu ikväll, nytt program typ på ettan, hehe :3
tänkte gå och duscha nu, sen ska jag nog kolla på en film igen. imorrn ska vi till nova tror jag, ska till guldfynd och fixa min klocka som jag fick i julklapp och sen ska jag till brandworld och köpa en väska jag såg där i onsdags :) men ska nog inte shoppa något annat spec. får se imorrn :pp

ja, kram.
bild från i somras, på mig och juliaälsk.
fast vi syns ju dock inte så bra, hehe :d

och ja. av nån konstig anledning gick det att ladda upp bilden, eftersom jag har lagt upp den i bloggen innan.


1 kommentar: