Sidor

fredag 10 september 2010

*GLAD*

DATAN HEMMA IGEN ! :D (y)
äntligen, va och hämtade datan på elgiganten idag ;pp
fast, dom har rensat hela hårddisken, så inga bilder, musik, program eller nåt kvar.
och på tisdag får vi våra mac laptops från skolan :DDD
så egentligen gör det inte så mkt att bilderna och det inte är kvar, eftersom jag nt kommer använda denna datan så mkt då ^^

jaja, jag ska berätta lite om dagen.
hade sovmorron till 9, sen va det matte. efter det va det en halvtimmes rast, sen slöjd, och vi hade mackan idag, och vi gick typ till möllan och sen tillbaka till skolan. och fick sluta en halvtimme tidigare. då åt vi lunch och sen hade vi en timmes rast, eftersom vi slutade slöjden tidigare. drygt, jag och tessan gick typ runt, hade inget att göra.
men sen hade vi bild, och vi gjorde massa skit.
sen slutade vi, och jag cyklade hem.
i helgen blir det bara chill, ska kanske va med tessan imorrn :D

bara för amanda tipsade mig om låten i morse :*
KATY PERRY - TEENAGE DREEM


1 kommentar: