Sidor

onsdag 18 augusti 2010

TRÅKIGT INLÄGG, SOM VANLIGT.

hejhej :p
tänkte blogga lite nu, för sen ska jag duscha, titta lite på tv och sen ska jag gå och lägga mej, så jag kommer upp imorrn ;)
använder fortfarande antes data. men, vi har en gammal data här hemma som la av förra året typ, gick inte att använda typ, men nu börja den funka igen, typ. eller ja, den laddar i typ en halvtimme efter varje sak man klickar på men, ändå :>
vi ska lämna in den, en annan gammal och min på lagning snart.
och på tal om datorer, så ska vi få varsen mac laptop i skolan :DDD
som vi ska ha på lektioner, och kan ta hem osånt, sjuuuuukt najs ! ((:
kommer doc inte ihåg när vi skulle få dom, men hoppas det blir snart :)
jaja, pusshej ;*
( och btw; jag vet att det blir helt konstigt med texten, asså att det aldrig bytar rader lixom, meningarna kommer direkt efter varandra och inte på ny rader, ni fattar ? jag vet inte varför det blir så, men jag tror det är för att jag bara kan skriva i HTML. men jag tkr iallafall det är skitfult , och det är nt meningen att det ska vara så, bara så ni vet. (: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar