Sidor

söndag 8 augusti 2010

KVÄLL HOS DAN & KERSTIN

hej, gomorron.
vaknade nästan precis. eller ja, för typ en halvtimme sen faktiskt ;)
va hos dan och kerstin igår, min farbror och faster. (eller ja, hon är ju inte min faster, bara gift med min farbror, men ni fattar vad jag menar)
satt ute typ hela kvällen, åt popcorn och så, och sen gick vi in och dansade.
fast jag dansade inte, bara dom andra, jag tkr inte om att skämma ut mig.
fast jag gör det nog ganska ofta, men när det gäller dans, så nej tack. ;)
haha, fast jag gillar dansa när någon annan kommer på dansstegen, så,
ja, nu snackar jag inte mer om det. xd
ehm, oså gick vi hem typ tre, så jag somnade vid 4 typ.
och jag lovar jag ska blogga mer idag, dom senaste dagarna har det blivit ganska lite inlägg ;9
pussokram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar