Sidor

torsdag 12 augusti 2010

DATORN ISÖNDER + SHOPPING MED TESSAN

hejhej,
ja, min dator har typ gått isönder, den går inte att starta.
så jag får sitta vid antons sega minidator.
men ja, igår va jag och tessan och shoppade ju (:
jag köpte inga jeans, utan ett par svarta jeanstights från gina för 50 kr ist. :D
och sen köpte jag två bh:ar, en för 50 kr, och en för 79 och en kofta på hm för 99 kr ;)
HAHA, och sen köpte vi mat, och han i kassan va helt korkad, vi fick två coca gratis ! xD
jaja, och sen när jag kom hem hade jag fått ett paket från cdon,
vad tror ni det va i ...? ;)
hade tänkt lägga in bilder på mina kläder, men det går inte att föra över bilder till denna datan så dt blir inga :d
ja, det blir kanske ínte lika många inlägg nu, när min data nt funkar, men jag ska försöka blogga så mycket som möjligt :)
kram :*

2 kommentarer: