Sidor

lördag 24 juli 2010

sov över md julia + idag + imorrn

hej, ;^)
(cool näsa vaaaaaaa :D ?) . är flumm nu, för jag är tröööööt.

jaja, nu ska jag berätta om när jag sov över hos julia, från i torsdes till igåååår. :P
jag kom till henne vid ett tiden.
kmr nt rktigt ihåg vad vi gjorde, kollade på tv typ. och åt glass :DDD
sen badade vi i hennes pool, i typ en timme (aaaaaa)
ja, och sen kollade vi massa på tv, och vi kollade på FARSAN
sjukt bra, o roooolig film. ::)
ja0, sen typ gick vi och la oss vid halv tolv - tolv.
och sen vaknade vi typ åtta o_________________________o
(skum gubbe.)

jaja, vi åt frukost, fixade oss, tittade på tv, och sen vid halv elva, typ, cyklade vi till stallet, och jag red barbacka på billy. (finaste hästen i heeeeeela världen. + qaiza såklart, men henne red jag nt ;p)
oså hoppade jag :D typ 10 cm, men ja. (H)
ja sen typ halv fyra va vi hemma hos henne igen, så hämtade jag mina saker, och sen stack jag hem :)

tack för super kul dag/natt sötiiis ! (L)

ja, och idag har jag varit på sån här utställning i landskorna, massa bilar, husvagnar, brand/polisbilar och annat. ganska tråkit.
men sen va vi oxå och handlade grejooooor till husvagnen i lödde.
då tittade vi på husvagnar oxxxxxxå :ppp
såg en från 2010, som jag ville att vi skulle köpa, d va typ värsta lyxxxxxxxxx jueh :(
men d ska vi inte DDDDDD;
jaja, (men om vi hade köpt den hade jag flyttat in i den :D)

jao, och imorrn ska jag börja packa lite, vi åker på tisdag. till göteborg.
berättar mer imorrn typ.
sen ska vi också till irene o olsson.
olsson fyller år idag, tror jag >.>
nu ska jag sova.

puss o godnatt !


och jag saknar min theresebaby ! :/ (L)

2 kommentarer:

  1. saknar min emmanilsson mest!<3
    ha de så gött i göteborg (L)
    ska ni bo i husvagn eller ? :D
    (nyfiken) (a)

    SvaraRadera
  2. tack så mkt bbbbaby, o yes, vi ska bo i husvagn :D <333

    SvaraRadera