Sidor

söndag 11 juli 2010

söndag :D

HEJ ! :D

har precis duschat, borstat tänderna och ska bara skriva lite snabbt om dagen innan jag kollar vidare på den tråkiga matchen mellan spanien och holland, :p

en stund efter att jag skrev senaste inlägget åkte vi till andersson och handlade bröd, saft och kakor som vi tog med oss till vomb.
vet nt riktigt när vi kom dit, tolv kanske ?
jaja, hittade en plats på stranden, jag och anton gick och badade typ dirket, d va ju typ 40 grader ute ! ;oooo
jaja, jätte skönt i vattnet, men inte så fint, och d låg stora stenar på bottnen, men när man kom längre ut blev det bättre ;)
ja, efter en stund gick vi in till stranden och fikade lite, åt mackor. ^^
sen solade jag lite, och sen badade jag och mamma, men hon tyckte det va för kallt, så vi gick tillbaka efter en stund ;pp
ja, men sen tvingade jag ut pappa, och vi hade badboll med oss ut, som vi kastade mellan oss, och då blåste den iväg, och flöt iväg, och jag fick simmasimmasimma efter den, men som tur va va det en man som tog den åt mej ;')


1 - 0 ÅT SPANIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN !

jaja, sen åt vi kakor, och sen badade vi, solade, badade, solade, osv..
sen typ tre åkte vi hem, badade i poolen, och till och med PAPPA badade.
det är inte särskilt ofta det händer, att han badar i poolen asså. han doppade sig till och med ;'D
och sen ikväll åkte vi till mc och åt mat, och på väg hem började det åska :D
jag älskar när det åskar, förutom när jag är ensam hemma, eller om det är rakt över en. ;)
men jaja, hem, och jag gick ut med basse, och sen chill typ hela kvällen, ;}

jaja, nu vann spanien, superbra ! :dd

så, puss :'*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar