Sidor

onsdag 14 juli 2010

SOL OCH BAD (Y)

hhey, :D

idag har jag bara chillat, skulle ju egentligen till tvedöra med tessan, men hon knde nt, så jag stannade hemma :)
i förmiddas stack jag och mamma ner och låna böcker på biblan.
lånade nårra klaraböcker, livet enligt rosa, och om jag kunde drömma. (yes, har bestämt mig för att läsa twilight böckerna, eftersom alla säger att dom är bättre än filmerna, och filmerna är sjukt bra, så.. ;p)
måste har några böcker med mig när vi ska ut med husvagnen. men jag får nog sticka ner sen igen, för har snart läst ut två klaraböcker .. (a)

jaja, sen hem igen, och sen har jag typ legat i poolen hela dan.
åt vinbär innan, men dom va så sura, så basse fick alla mina. han älskar dom ! ^^
nu äter jag jättegod kräm, som mamma har gjort av våra krusbär i trädgården. ska nog gå ut och sätta mej i solen lite, sen ska jag bada igen ;)

pppppppuss ! (LL)

1 kommentar: