Sidor

tisdag 27 juli 2010

MIN BÄSTA VÄN


Vad heter hon - THERESEBABYMAGNUSSON.

Vad kallar du henna - tessan

Hur länge har ni känt varandra - 7 år (Y)

Har ni alltid varit bästavänner - naj, typ nt (N)

Vilken färg har hon på ögonen - bruna ?

Vad heter de i hennes familj - Carolina, Jörgen o Pernilla

Har hon något husdjur - yes, en hund, zigge :D

Vad är hennes intressen - innebandy, kompisar ? :}

När träffades ni första gången - på hennes dagis :)

Litar du på henne - ofc ! :)

Kan hon lita på dej - jafan :D (L)

Är hon snygg - snyggast !

Vad gör henne ledsen - vänner som sviker, typ ?

Vad brukar ni göra tillsammans - massa skoj, såklart :)

Vilket datum och år är hon född - 23 september 1997

Vad är hennes favoritmat - vet nt ?

Älskar ni varandra - klart, som vänner :) (LLLLL)

Är ni vänner om 10 år - SÅKLART !

Har ni nån gång kysst varandra - haha, typ nt
Skulle du kunna tänka dig och vara tillsammans med henne - om jag var kille, så yyyyyes !

Skulle du kunna bo med henne - aah :]

Har ni bråkat rejält nån gång - ja, typ.. :(

Är hon verkligen din bästa vän - forever and ever.

Är hon tjock - NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ.

Vad är det bästa med henne - allt, såklart. ;o

Hur ofta träffas ni - aaaaaaaaaaaalways. :*

Vad lyssnar hon på för musik - rock, typ ? :)

Har hon fina kläder - jafan ;oo

Går ni i samma klass - yyyyyes :DD

Skriv om ett minne ni har tillsammans - hm, vilket ska jag välja ?
jo, okej, tessan kmr du ihåg när vi va hemma hos dej, och skulle gå ner i din källare ocså när jag stängde dörren, så gick handtaget av och jag bah "tessan hantaget gick av" o du bah "men öppna dörren då !" hahhhaha, omg, glömmer det aldrig ! ;DD haha, och i stan på mc, den tjejen, som stod där och hoppade, och vi fick gå ut för att glodde på oss när vi skrattade. ! :´´´´D OMG, VI HAR SÅ JÄVLA MÅNGA MINNEN TSM ! (L)

Vad är det roligaste ni har gjort - kan inte välja en sak, och jag kan inte skriva alla. :*

Kommer ni alltid vara bästa vänner - SÅKLART ! (L) hand i hand, livet ut.

Skriv vad du vill om eller till henne här - THERESE MAGNUSSON. du är det bästa som hänt mig, jag kan inte beskriva hur mkt du betyder för mig i ord.
vi bråkar, det gör alla, men det löser sig alltid igen. du vet allt jag skrev i kommentaren, alla ord i den är 120 % sanna. ILOVEYOUBABY. forever and aways.


GGAMMAL BILD PÅ MEJ OCH BÄSTAVÄN.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar