Sidor

torsdag 1 juli 2010

eclipsssssssssssssssssssssssse.

HEJ ! :D

här kommer en kort sammanfattning om dagen. :)

vaknade halv sex, men somnade om igen. kmr nt ihåg när jag vaknade igen, nio kanske ? :}
åt frukost, fixade mej och satt vid datan lite, sen stack jag till tessan :')
vi stack till badet, typ direkt när jag kom.
va där till typ kvart i två, och vi hade superkul där :D
pallar nt berätta typ, allt vi gjorde så, men, ja.
sen stack vi till ica, jag köpte popcorn och choklad, som jag skulle ha med till bion sen ^^
ja, sen hem till tessan snabbt och sen skulle jag hem, för jag skulle till tandläkaren, och det gick väl bra ? (Y) :D
efter att jag hade varit där stack jag till tessan igen, och där va vi kanske, vet nt hur länge, men sen skulle vi gå till bussen, och då höll tessan på och byta väska och påsar och sånt i säkert tio minuter :DDD älskar dej. ((L))
ja, sen gick vi till bussen, väntade sex minuter, sen kom den ;)
när vi kom till stan hämtade vi biljetterna, sen gick vi till hm, köpte en svart jeansjacka, som va på rea, kostade bara 50 kr (YYY)
ville köpa ett par skor också som jag hittade, men hade nt så mkt pengar med mig ;(
ja, sen skyndade vi oss typ jätte mkt, för vi märkte att vi va typ sena.
ocsså skulle jag köpa dricka, stack först till pressbyrån, men där va det så jävla dyrt, 20 kr för en sån liten dricka ? ;@
ja, så vi gick till konsum, hittade sånna stora coca för 8 kr, men där va köer som va typ flera meter långa, så vi bestämde oss för att köpa läsk på bian ist. (a)
mm, och när vi kom till bion, skulle vi först gå in och lämna sakerna och sånt, och då märkte vi att någon satt på våra platser.. D:
så vi sa till en sån biosnubbe är ute, så gick han och s till dom, haha ;D
och sen gick jag och köpte läsk till oss <:
ja, och sen började filmen, eclipse. :D
sjukt bra tkte jag, ;]
eh, ja, sen kom tessans mamma och hämtade oss, och skjutsade mej hem, och nu sitter jag här och lyssnar på musiiiiiik. (Y)


oj, det blev ett ganska långt inlägg.


jaja, puss på underbara dag . (L)




5 kommentarer: