Sidor

tisdag 20 juli 2010

chill (h)

hejhej :>
idag har jag chillat typ hela dan,
va och handlade innan idag, mat och sånt, och sen när vi kom hem badade jag och anton, och sen har jag suttit vid datan, och läst o sånt. läser "om jag kunde drömma", den är så sjukt bra :D
läser den för andra gången nu ;)
mest för att jag inte har nåt att läsa, och för att den är mkt bättre nu andra gången (a)
jaja, ska iallafall låna resten av bäckerna sen på bibblan, om dom finns. jag måste ha lite böcker med när vi ska ut med husvagnen.
vi åker nog i helgen, eller i början av nästa vecka :p
ska till skara, och va där i typ 3 dagar, och gå på skara sommarland, och sen ska vi till göteborg :D
kommer hem efter en vecka typ, ska ha datan med, men kmr nog nt blogga så mkt ;)
har dn med mest bara för jag o ante ska titta på film i bilen på väg dit, och hem ^^

jaja, nu ska jag äta, pappa har grillat, mums ! ;pp
kram :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar