Sidor

onsdag 23 juni 2010

måndag, tisdag och onsdag :p




MÅNDAG :
tessan kom till mej typ ett, vi satt vid datan, va ute och sånt. kmr inte ihåg direkt (a)
men sen cyklade vi till mossen, där va en skog som vi cyklade in i, :D
ganska läskit, hörde massa ljud och sånt, lät som om nån va vid våra cyklar, som stod en bit bort. men det va väl bara grenarna eller nåt. xd
sen cyklade vi hem, kollade på en tråkig film om anne frank typ. x(
efter det spelade vi sims, HAHA, dödade vår familj (Y)
ja, sen typ halv nio cyklade hon hem, superkul dag :D (L)

TISDAG :
jag kom till tessan kvart över ett typ, först hade vi typ inget att göra, men sen satt vi typ vid datan, och cyklade.
haha, så jävla pinsamt, det va en gubbe som kom och typ skällde ut oss, haha xD
ja, sen satt vi i tessans trädgård, i hennes hängmatta och åt kakor :D
och sen hade vi gräskrig, sen cyklade jag hem.

ONSDAG :
idag skulle jag och tessan egentligen shoppat, men hon kunde inte, ska typ sricka iväg nån annan dag :D
istället har jag typ chillat , mamma och anton va hos nån doktor, så jag va själv hemma.
men jag cyklade ner och lämnade en bok på biblan, sen när jag kom hem satt jag vid datan och sen typ fyra ringde mamma och sa att jag kunde komma till ica så kunde vi köpa glass ;p

ja. och imorrn blir det nova med mamma och anton :D (Y)


kram / emma.



klicka på bilden :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar