Sidor

måndag 31 maj 2010

min helg ;

hejsan :D
här kommer ett långt inlägg om helgen :*

LÖRDAG :
Julia kom hit till mej vid typ 5, vi hoppade lite, sen stack vi ut och cyklade. vid halv sju va vi hemma igen, då hade nathalie, tessan, irene och olsson kommit till oss, för att grilla, och fira pappa lite som fyllde år i tisdas ;)
grillade lax, supergott :p
efter maten gick jag och julia in i husvagnen, där vi skulle sova :)
snackade, tog massa bilder och sånt, sen efter en stund kom nathalie och sa att det va efterrätt.
det va grillade bananer med glass :}
sen efter det, kmr inte riktigt ihåg vad vi gjorde, tog väl fler bilder elr nåt men sen lite senare gick vi ut och gick lite. gick ut i ett rapsfält, och tog massa bilder (Y) :D
sen fortsatte vi, gick in i en skog,

- ÄVEN OM DU ÄR DRÄNKT I HÄSTKISS SÅ GÖR DU ALLT FÖR MEJ.

försökte gå vilse, lyckades nästan, men sen hittade vi stigen igen, gick igenom alla hästhagar och stack hem.
då åt vi tårta, tog ut i min tv till husvagnen, och så började vi kolla på film.
började med wallander skytten. den va ganska bra, men inte sådär, den bästa lixom.
sen kollade vi på natt på museet 2, den va också ganska bra :p
sen när den va slut, vid halv 2, så fixade vi sängen och gick och la oss. va supertrötta. (N)
somnade direkt.

SÖNDAG:
vi vaknade vid halv tio, av att julias mobil ringde.
vi gick in och åt frukost, och efter det kommer jag nt ihåg vad vi gjorde riktigt, gick nog ut i husvagnen och fixade oss,, typ.
men senare åkte vi in till malmö, skulle köpa hästgrejor till mej :D
åkte först till ekohallen, men där fanns bara fula och dyra saker. så vi åkte vidare till hööks, där hittade vi en hjälm, ett par ridstövlar och ett par vantar :D (YY)
så det köpte vi, och sen åkte vi hem :)
direkt när vi kom hem bytade jag om, och sen stack jag och julia till stallet ^^
va ju tvungen att använda sakerna direkt ;)
så vi cyklade in till sandby, hem till julia för hon skulle också byta om, och sen in till torna hällestad. där red vi på billy (världens finaste häst) och jag lärde mej trava :DD
ja, sen cyklade jag hem till mej, och julia hem till sig. TACK FÖR EN UNDERBAR HELG ! (L)

HÄR KMR LITE BILDER :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar